Субота, 2024-04-27, 6:09 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Березнівський НВК "ЗОШ І ст. - ДНЗ"

Структура

 

      Методична робота навчального закладу, спрямована на вивчення і впровадження в практику роботи педагогічних працівників теорії та методики розвитку, навчання і виховання дошкільників та молодших школярів, а також оволодіння сучасною методологією, збагачення досвіду педагогів новими прогресивними методами, впровадження новітніх розробок, позитивного досвіду, сучасних педагогічних технологій. Центром методичної роботи навчального закладу є методичний кабінет. В наявності методична література, законодавчі та нормативні документи, матеріал семінарів, свят та педагогічного  досвіду вихователів та вчителів початкових класів.
 
Завданням методичної служби є: 
 - вивчення та розвиток педагогічної компетентності педадогічного працівника,
 - стимулювання творчого потенціалу,
 - підвищення педагогічної культури вчиттелів та вихователів;
 - вдосконалення педагогічної майстерності;
 - розви
ток спеціальних умінь та навичок;
 - формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності. 
 

Методична робота з кадрами:
 - підвищення рівня фахової майстерності педагогів;
 - курсова перепідготовка;
 - атестація педагогів;
 - наставництво;
 - педради;
 - семінари;
 - консультації;
 - колективні перегляди, відкриті уроки;
- робота методичних об'єднань та творчої групи. 


Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування, це:
- круглий стіл, диспут, консультації;
- інтерактивні лекції;
- навчальні тренінги;
- семінари, семінари-практикуми, науково-практичні семінари;
-  взаємовідвідування відкритих занять.
 
 

 

Функції методичної служби ДНЗ


 Інформаційна: вивчення та накопичення інформації про стан та результати професійної діяльності педагогів; підвищення кваліфікації педагогічного персоналу; підвищення якості педагогічного процесу; узагальнення позитивного досвіду педагогів; поповнення банку педагогічної інформації про найбільш актуальні проблеми розвитку дошкільної та початкової освіти, про новітні досягнення науки та практики; широке впровадження інформаційних технологій; встановлення контактів зі ЗМІ, різноманітними установами та організаціями для розповсюдження інформації про діяльність НВК.

Навчальна:  здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з новими освітніми програмами та технологіями; здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з законодавчими, нормативними документами в галузі освіти; організація та проведення семінарів, практичних занять, консультацій, відкритих заходів з використанням активних методів.

 Контрольно-діагностична: моніторинг якості педагогічного процесу; застосування методів психолого-педагогічної діагностики в процесі вивчення стану освітньо-виховного процесу; аналіз інноваційного досвіду педагогічного персоналу; узагальнення отриманих результатів.

Корекційно-прогностична (плануюча): здійснення планування перспективних та поточних заходів ( річний, місячний, календарний плани).

Організаційна: організація та участь в педагогічних радах, педагогічних годинах, батьківських конференціях тощо; організація методичних об’єднань, творчих груп та міні-проектів; організація самостійної роботи педагогів з підвищення професійного рівня; організація роботи з батьками дітей та соціальними партнерами; направлення педагогів на курси підвищення кваліфікації.

 Дослідницька: планування заходів на основі аналізу стану освітнього процесу та запитів педагогів з урахуванням нових тенденцій в розвитку освітніх технологій; вивчення та розповсюдження інноваційного досвіду та авторських технологій.

 Комунікативна: усвідомлення особистої та соціальної значимості діяльності; реалізація гуманістичної парадигми в педагогічній діяльності; встановлення ділових контактів з учасниками педагогічного процесу, з соціальними партнерами.

Виховна (мотиваційно-стимулююча): стимулювання творчої діяльності педагогів; виявлення потенціалу педагогів; стимулювання підвищення професійної кваліфікації; мотивування на використання особистісно-орієнтованої моделі виховання, на емпатію з дітьми, прояв любові та розуміння.
 

Гностична: оволодіння методами самоаналізу, здійснення самоосвіти.